Peksi kirjoitti: tai sitten jos niiden sivulle sojottavien tulppien alla olis jokin erilainen liitäntä...
Sitä juuri yritin viestissäni selostaa
Äkkiä ovat realisoineet varastoa jos ei kyseisiä kaksoisnippoja enään ole, varmaan maahantuonnin loppumisella kouvolassa on vaikutusta.
Nappaan kuvan kyseisestä paikasta kun pääsen belkun ääreen pellolle.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003 "Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa" Kerho facebookissa
Hydrauliikka liikeestä kyllä löytyy juuri tuo kaksoisnippa letkujen lähtöön. Ainakin täällä pohjoisemmassa Suomessa on sellaisia liikeitä, josta tuon saa hyllytavarana.
Virosta jo tilasin valmiit letkut millikierteellä ja neukkukartiolla, kun ei olleet hinnalla pilatut. Pitäisi jopa olla huomenna täällä, ellei Posti tavalliseen tapaansa sössi jotakin...
Agri-Kymin Belarus-jeesus oli sitä mieltä että kannattaa ottaa juurikin niistä T-haaroista ne letkut taakse, kun varmasti pysyvät tiiviinä oikeanlaisilla liittimillä. Niiden hydraulisäiliön sivuilla olevien lähtöjen tiivistäminen on kuulemma ollut vähän niin ja näin. No saa nähdä, toisen lohkon lähdöt täytyy kumminkin ottaa niistä, ku T-haaroja ei sillä puolella ole.
Peksi kirjoitti: ↑25 Touko 2017, 20:54
Virosta jo tilasin valmiit letkut millikierteellä ja neukkukartiolla, kun ei olleet hinnalla pilatut. Pitäisi jopa olla huomenna täällä, ellei Posti tavalliseen tapaansa sössi jotakin...
Agri-Kymin Belarus-jeesus oli sitä mieltä että kannattaa ottaa juurikin niistä T-haaroista ne letkut taakse, kun varmasti pysyvät tiiviinä oikeanlaisilla liittimillä. Niiden hydraulisäiliön sivuilla olevien lähtöjen tiivistäminen on kuulemma ollut vähän niin ja näin. No saa nähdä, toisen lohkon lähdöt täytyy kumminkin ottaa niistä, ku T-haaroja ei sillä puolella ole.
Hei. Pystytkö laittamaan linkit nuista osista letkut, nipat ym? Jos siis nettikaupasta tilasit. Kiitos.
Onko tuohon "vapaaseen öljyn paluuseen" kellään valmista ratkaisua. (820 -84) Kiinnostas se ratkaisu, jossa vaihdetaan uudemman mallin suodatin paketti. Onnistuuko? Äkkiä katsoen MV:llä ei ollut sitä. Toinen juttu onko kukaan laittanut tyhjennysproppuun, sinnehän tuossa 952.3 on laitettu etukuormaajan paluu.
tkyngas kirjoitti: ↑09 Joulu 2018, 18:52
Onko tuohon "vapaaseen öljyn paluuseen" kellään valmista ratkaisua. (820 -84) Kiinnostas se ratkaisu, jossa vaihdetaan uudemman mallin suodatin paketti. Onnistuuko? Äkkiä katsoen MV:llä ei ollut sitä. Toinen juttu onko kukaan laittanut tyhjennysproppuun, sinnehän tuossa 952.3 on laitettu etukuormaajan paluu.
Itse vedin omassa paluun omaan suodattimen jalkaansa https://www.youtube.com/watch?v=kI1_Qm_C-OI.
ja se uusi malli ei kuulema mahdu "vanhaan"säiliöön kun itse meinasin vaihtoa kanssa.
nokka kone kirjoitti: ↑11 Joulu 2018, 11:38
Itse vedin omassa paluun omaan suodattimen jalkaansa https://www.youtube.com/watch?v=kI1_Qm_C-OI.
ja se uusi malli ei kuulema mahdu "vanhaan"säiliöön kun itse meinasin vaihtoa kanssa.