DT-75 Jarruremppa
Valvoja: pelarusmaisteri
DT-75 Jarruremppa
Oman DT-75 jarrut ei pidä.
Nyt takasillan kansi auki ja jarru ja iroitus pannat näkyvissä. jarru pannat lähes kulumattomat mutta mutta itse rummut ruostuneet pahasti ja irroitus pannoissa vain pari milliä jäljellä.
Mutta miten pantojen iroitus? Terviiko vetoaksili iroitaa vai tuleeko ne ihan vetämällä pois välistä ja saako pannan takaisin paikoilleen.
Jos vetoaksiin joutuu irroittamaan niin lähteekö se ihan vetämällä pois ja nousevatko rummut helposti pois.
Jarru puolelle riittää varmaankin ihan rummun ruosteen poisto mutta kannattako se irroitus panta uusia vai onko parin millin kulutus vara ihan normaali.
Pohjassa ja kannessa jäänteitä veto jousista jotka ovat panoissa kiinni niitä tuskin kannattaa yrittää virittää uudestaan.
Ohjeita ja vinkkejä kaivataan, jos joku on kyseisen rempan siihen tehnyt.
Nyt takasillan kansi auki ja jarru ja iroitus pannat näkyvissä. jarru pannat lähes kulumattomat mutta mutta itse rummut ruostuneet pahasti ja irroitus pannoissa vain pari milliä jäljellä.
Mutta miten pantojen iroitus? Terviiko vetoaksili iroitaa vai tuleeko ne ihan vetämällä pois välistä ja saako pannan takaisin paikoilleen.
Jos vetoaksiin joutuu irroittamaan niin lähteekö se ihan vetämällä pois ja nousevatko rummut helposti pois.
Jarru puolelle riittää varmaankin ihan rummun ruosteen poisto mutta kannattako se irroitus panta uusia vai onko parin millin kulutus vara ihan normaali.
Pohjassa ja kannessa jäänteitä veto jousista jotka ovat panoissa kiinni niitä tuskin kannattaa yrittää virittää uudestaan.
Ohjeita ja vinkkejä kaivataan, jos joku on kyseisen rempan siihen tehnyt.
Re: DT-75 Jarruremppa
Olisko kysyntää Vapon suomentamalle DT-75 käsikirjalle?
Kerho vois painattaa pienen erän.
Nimimerkki "pienviljelijä" teki jotain remonttia omaan DT-75:seen mutta en löytänyt keskusteluista että oliko jarru vai vetoakselin laakerin vaihtoremontti kyseessä.
Kerho vois painattaa pienen erän.
Nimimerkki "pienviljelijä" teki jotain remonttia omaan DT-75:seen mutta en löytänyt keskusteluista että oliko jarru vai vetoakselin laakerin vaihtoremontti kyseessä.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: DT-75 Jarruremppa
olisko dt- 75 ohjekirjoja saatavilla
pekkap
pekkap
Re: DT-75 Jarruremppa
oisko kellään kuvia jarrurempasta? kuinka ne on onnistunu?
mitkä hommat kriittisimpiä?
mitähän tulis hintaa jos 10kpl kirjoja teettäs?
mitkä hommat kriittisimpiä?
mitähän tulis hintaa jos 10kpl kirjoja teettäs?
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Re: DT-75 Jarruremppa
Ohjekirja "pilvessä" laittaakaa yv:tä niin annan latausosoitteen.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: DT-75 Jarruremppa
mikä on yv ja mihinkä se ilmoitetaan ?
Re: DT-75 Jarruremppa
YV on yksityisviesti. Kun painat tuossa Vilskeen viestissä oikealla olevaa YV-painiketta, niin pääset kirjoittamaan hänelle privaatisti.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: DT-75 Jarruremppa
Tietenkin täytyy olla kirjautuneena foorumille että kyseinen YV-painike näkyy nimimerkin ja kuvan (jos on) alla.EJH10 kirjoitti:YV on yksityisviesti. Kun painat tuossa Vilskeen viestissä oikealla olevaa YV-painiketta, niin pääset kirjoittamaan hänelle privaatisti.
Soitan painoon aamulla niin saadaan se 10 kpl sarja kyseistä kirjaa tarvitsijoille.
ps. laitoin sinulle pekkap yksityisviestin ; )
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Re: DT-75 Jarruremppa
Juuri näinVilske kirjoitti:Tietenkin täytyy olla kirjautuneena foorumille että kyseinen YV-painike näkyy nimimerkin ja kuvan (jos on) alla.
Беларусь
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
МТЗ-50 1977, eli 505 -77
Re: DT-75 Jarruremppa
hei
Tuliko näitä DT-75 kirjoja painatetuksi suomeksi ?
Tuliko näitä DT-75 kirjoja painatetuksi suomeksi ?
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987