Piti vaihtaa vain painelaakerin käpälien akseli, mutta avasin seisontararrun ensiksi, kun pito oli kadonnut kokonaan.
Sieltä löytyi yllätys, akseli oli katkennut sisältä keskeltä pooria, ja tuntuu olevan lujaa kiinni. Tein sellaisen työkalun voimakkaasta
neomagneetista jolla vedin ainakin kilon voimalla. Nyt täytyy lähestyä kohdetta yläkautta.
Mitä tästä opimme, jarruja ei saa laittaa liian hyväksi.
Tuli tuplaremontti
Valvoja: pelarusmaisteri
Re: Tuli tuplaremontti
Elä tee turhaa työtä!!!
Ota auki toisen puolen jarru (takaa vasen puoli), sieltä tasauspyörästön jarru pakka pois ja lyöt läpi sen tumpin pois. Tein vasta viime kesänä yhteen koneeseen vastaavan työn. Ei tule millän magneetilla pois.
t. ukki
Ota auki toisen puolen jarru (takaa vasen puoli), sieltä tasauspyörästön jarru pakka pois ja lyöt läpi sen tumpin pois. Tein vasta viime kesänä yhteen koneeseen vastaavan työn. Ei tule millän magneetilla pois.
t. ukki
Belaruksen ratissa vuodesta 1966
Re: Tuli tuplaremontti
Kiitos Olikin tarkoitus soittaa kouvolaan ja kysyä pääseekö siitä läpi.ukki kirjoitti:Elä tee turhaa työtä!!!
Ota auki toisen puolen jarru (takaa vasen puoli), sieltä tasauspyörästön jarru pakka pois ja lyöt läpi sen tumpin pois. Tein vasta viime kesänä yhteen koneeseen vastaavan työn. Ei tule millän magneetilla pois.
t. ukki