turbon jälkiasennus

keskustelu kaikista koneista ja vehkeistä

Valvoja: pelarusmaisteri

Torsti
Viestit: 959
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:45
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: turbon jälkiasennus

Viesti Kirjoittaja Torsti »

=MTZ= kirjoitti:6- lapanen ropeli tuohon tulee joka tapauksessa. En ota sitä riskiä, että pääsee keittämään. Syöttöä tullaan jokatapauksessa säätämään vielä, tarpeen näkee sitten kun viedään enskerran ruiskuorma. Eipä tuolla TKR-6:lla mahdottomiin ahtoihin päästäkään, eikä ole tarvekaan.
Kyllä siinä varmaan täydellä kuormalla ahtoa on aika reilusti, jos tyhjänä polkiessakin nousee paineet 0,8 kiloon. TKR-6:ssa kun on pienempi pakopesä kuin seiskassa, niin se herää herkemmin ja taas pyöriikin vinhemmin kun moottorista otetaan tehoa ja kierroksia.
Minski traktor paras traktor!
=MTZ=
Viestit: 621
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 23:12
Paikkakunta: Kuopio

Re: turbon jälkiasennus

Viesti Kirjoittaja =MTZ= »

Torsti kirjoitti:
=MTZ= kirjoitti:6- lapanen ropeli tuohon tulee joka tapauksessa. En ota sitä riskiä, että pääsee keittämään. Syöttöä tullaan jokatapauksessa säätämään vielä, tarpeen näkee sitten kun viedään enskerran ruiskuorma. Eipä tuolla TKR-6:lla mahdottomiin ahtoihin päästäkään, eikä ole tarvekaan.
Kyllä siinä varmaan täydellä kuormalla ahtoa on aika reilusti, jos tyhjänä polkiessakin nousee paineet 0,8 kiloon. TKR-6:ssa kun on pienempi pakopesä kuin seiskassa, niin se herää herkemmin ja taas pyöriikin vinhemmin kun moottorista otetaan tehoa ja kierroksia.
Sen näkee sitten kun kuormitetaan konetta tosissaan. Kuten sanoin, säätöjä tullaan vielä tekemään.
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
=MTZ=
Viestit: 621
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 23:12
Paikkakunta: Kuopio

Re: turbon jälkiasennus

Viesti Kirjoittaja =MTZ= »

Kokeilinpahan huvikseen uutta videokameraa. Ei mitään uutta auringon alla, paremmalla kuvan- ja äänenlaadulla vaan.

https://www.youtube.com/watch?v=p1joFLmABAc
Belarus MTZ-2, 1954
Belarus MTZ-50, 1966
Belarus MTZ-521, 1976
Belarus MTZ-05 Motoblok , 1985
Belarus Progress 825, 1990
Belarus MTZ-920 Turbo, 2007
Motovelo Minsk MMVZ-3.112, 1993
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: turbon jälkiasennus

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Taipaapi olla ihan luettavissa 20.2 ilmestyvässä koneviestissä tämä =MTZ=:n turboprojekti.
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Vastaa Viestiin