räjäytyskuvaa

täällä saavat belkkumiehet ja -naiset turista kaikista asioista

Valvoja: pelarusmaisteri

belarus agros
Viestit: 159
Liittynyt: 06 Loka 2008, 19:05
Paikkakunta: alavieska

räjäytyskuvaa

Viesti Kirjoittaja belarus agros »

löytyiskö mistään 952.3 turbon ja pakoputken välisestä laipasta räjäytyskuvaa/mittatietoja
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: räjäytyskuvaa

Viesti Kirjoittaja Vilske »

belarus agros kirjoitti:löytyiskö mistään 952.3 turbon ja pakoputken välisestä laipasta räjäytyskuvaa/mittatietoja
Eipä taida löytyy näin äkkiseltään :(
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
belarus agros
Viestit: 159
Liittynyt: 06 Loka 2008, 19:05
Paikkakunta: alavieska

Re: räjäytyskuvaa

Viesti Kirjoittaja belarus agros »

hmm...eli huomenna ak.lta tilata pakoputken tiiviste..tiivisteen mukainen laippa koneistaa ni pääsee rakentaa pilariputkea :D
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: räjäytyskuvaa

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Hyvä konsti tuokin :D
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
tkyngas
Viestit: 57
Liittynyt: 28 Loka 2010, 12:01

Re: räjäytyskuvaa

Viesti Kirjoittaja tkyngas »

Terve!

Jokos tolppaputki on valmis? Haaveilen samasta aiheesta, ajattelin josko kertoisit kokemuksista...

t. Tapsa
TapsaK

Belarus 820 -84
Belarus 826 -94
Belarus 952.3 -08
Liebherr 911
Ford 6600
Vilske
Viestit: 3039
Liittynyt: 24 Heinä 2007, 19:16
Paikkakunta: Iitti

Re: räjäytyskuvaa

Viesti Kirjoittaja Vilske »

Kun aikoinaan tuli muotiin noi pilariputken niin usein moititiin lisääntynyttä ohjaamomelua :wink:
Komee se kyllä on, aikoinaan ihastuin Agroman poistomyynnissä olleenseen lambortsiinin pilaripakoputkeen oli kromisuojaritilät ja kaikki mukana :)
Olis ollut komee 826 agross hytin nurkalla :D
Kauppa kaatus muistaakseni varaosamyyjien haluttomuuteen myydä lambon osia poistona :(
700 mk oli muistaakseni putkella hintaa, mutta markka aikana sekin tuntu aika kovalta :roll:
Jokapäivä työkaluna Belarus
505 1983
920S 2002
952GL 2003
"Belaruksen hallinta on helpointa siihen suuntaan mihin se on jo menossa"
Kerho facebookissa
Vastaa Viestiin