Tukos jossakin?
Niin, ja malli on siis 525.
Valvoja: pelarusmaisteri
Sulku? Tarkoitatko sitä ilmausruuvin alla olevaa 22 mm mutteria, jolla putki kiristetään paikalleen?jazzy78 kirjoitti:Onko suodattimen ylivuotoputken sulku kunnolla kiristettytaikka sitten on se sulku rikki
![]()
mulla oli omassa rikki se sulku ja senkun vaihdoin niin loppui vuodot
mulla on kyllä erinlainen 521.sen suodatin sitten mutta jos sieltä ylivuotoputkesta minkä nyt oletan olevan kyseessä kamaa tulee pellolle niin varmasti säiliö äkkiä tyhjenee. onko kyseessä sellanen ohut putki suodatinkotelon päältä lähtevä melko lyhyt?viniinim kirjoitti:Sulku? Tarkoitatko sitä ilmausruuvin alla olevaa 22 mm mutteria, jolla putki kiristetään paikalleen?jazzy78 kirjoitti:Onko suodattimen ylivuotoputken sulku kunnolla kiristettytaikka sitten on se sulku rikki
![]()
[img]H:\DCIM\100ND300\pa_suodatin_.JPG[/img]jazzy78 kirjoitti:mulla on kyllä erinlainen 521.sen suodatin sitten mutta jos sieltä ylivuotoputkesta minkä nyt oletan olevan kyseessä kamaa tulee pellolle niin varmasti säiliö äkkiä tyhjenee. onko kyseessä sellanen ohut putki suodatinkotelon päältä lähtevä melko lyhyt?viniinim kirjoitti:Sulku? Tarkoitatko sitä ilmausruuvin alla olevaa 22 mm mutteria, jolla putki kiristetään paikalleen?jazzy78 kirjoitti:Onko suodattimen ylivuotoputken sulku kunnolla kiristettytaikka sitten on se sulku rikki
![]()
Sorry. Mites tänne saa tuotua kuvan omalta koneelta? Kokeilin tuolla "Img" -nappulalla.jazzy78 kirjoitti:ei toimi linkki
Just huomasin tuon välilehden...jazzy78 kirjoitti:vastaa viestii ja alhaalta semmoinen kun liitetiedostot välilehti ja sieltä valitset kuvan ja lähetä
Ahaa, se hauli on tieteskin kömpelyyttä pudonnut pihalle samalla kun tuo ilmausputki oli irti.katoi kirjoitti:Siellä ilmausruuvin alla on hauli ja se nyt vuotaa tai siellä ei ole koko haulia olemassakaan. Hauli toimii venttiilinä ilmausputkelle.
Noniin, ensimmäiseksi suuret kiitokset "katoi"lle, jonka arvaus/tieto osui oikeaan. Huolimatta parin päivän lasten leikeistä ja autoliikenteestä, kuula löytyi kuin löytyikin sorapihaltamme!viniinim kirjoitti:Ahaa, se hauli on tieteskin kömpelyyttä pudonnut pihalle samalla kun tuo ilmausputki oli irti.katoi kirjoitti:Siellä ilmausruuvin alla on hauli ja se nyt vuotaa tai siellä ei ole koko haulia olemassakaan. Hauli toimii venttiilinä ilmausputkelle.