Maahantuonti etelästä

keskustelu kaikista koneista ja vehkeistä

Valvoja: pelarusmaisteri

Mr X

Maahantuonti etelästä

Viesti Kirjoittaja Mr X »

Olen aikeissa hakea Virosta joku kiva "lelu", mahd. T-150K ja ehkä joku muu kiva laite samalla.
Onko (on varmasti 8) täällä joku joka on kokeillut vastaavaa. Eli nyt olis hyvät ohjeet tarpeen, lähinnä askaruttaa miten sais kuljetuksen hoidettuu -erityisesti viron puolella ja saako niitä ajaa omin voimin laivaan ja ulos (ei rek.) vai vaatiiko sekin lavettikyydin?
Ja tietysti jos on joku joka on halukas auttaa / hoitaa maksua vastaan härvelit tänne, niin laitappa viestiä :wink:
Hasse

Re: Maahantuonti etelästä

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Mr X kirjoitti:Olen aikeissa hakea Virosta joku kiva "lelu", mahd. T-150K ja ehkä joku muu kiva laite samalla.
Onko (on varmasti 8) täällä joku joka on kokeillut vastaavaa. Eli nyt olis hyvät ohjeet tarpeen, lähinnä askaruttaa miten sais kuljetuksen hoidettuu -erityisesti viron puolella ja saako niitä ajaa omin voimin laivaan ja ulos (ei rek.) vai vaatiiko sekin lavettikyydin?
Ja tietysti jos on joku joka on halukas auttaa / hoitaa maksua vastaan härvelit tänne, niin laitappa viestiä :wink:
Moikka.
Jos löydät koneen eestistä ,tee kauppa niin että myyjä ajaa koneen satamaan,ja siellä sitten hoidat paperi ja raha asiat.
Samalla tulee kone testattua että kone on jonkinmoisessa kunnossa.
Tällä tatkiikalla minun kone tuotiin suomeen.Tosin aikaa vierähtänyt 10v.
Eestissä nämä on rekisterissä,mulla vieläkin kyltti.Suomessa voit hakea siirtotarrat katsastuskonttoorilta ,tai ajaa vironkilvillä niin kun mä tein,(ei nyt ihan kauhea rikos.)Laillinen konsti on hinaaminen puomin kanssa traktorilla .Voit työntää 150;sella hinuria,voima kyllä piisaa. :D
505-80
820-82
805.1 turbo-87
1025t Carraro italia-99
t-150-86
DT-75 turbo-88
Belkulla vuodesta-80
Vastaa Viestiin