Onkos tuossa ulosoton kytkennässä jotain vipua jota en ole tajunnut? En meinaan saa ulosottoa päälle ainakaan niillä kahdella vivulla jotka löysin..
eli siitä penkin edestä se keltapäinen vipu oikealle ja sitten se toinen keltapäinen sieltä nostolaitteen vipujen luota ylös.Näin tehden ei tapahdu mitään..
Jouduin ekaa kertaa nyt kopaisemaan linkoa tuon perään kun toisesta (526) meni taas se hydr.pääkäyttöratas . Ei kestänyt varmaan viittäkymmentä tuntia.
Oli hieman kosteampaa lunta ja jumitti lingon niin että sammu koko traktori ja sen jälkeen alko taas se naputus kuulumaan. Vaan pitää palailla tuohon asiaan omassa ketjussa
Belarus 526 Agross Turbo -89 + Inter Tech IT 1600- etukuormain, ZTS 14245 -97.
Kyllä sen ulosoton saa pitämään, kun sen kunnolla tekee, niin ei tarvitse naapureiden "viisastella".
15 talvea olen lingonnut, enkä ole kertaakaan kirinnyt pantoja, eikä luista (belarus 825).
ukki kirjoitti:Kyllä sen ulosoton saa pitämään, kun sen kunnolla tekee, niin ei tarvitse naapureiden "viisastella".
15 talvea olen lingonnut, enkä ole kertaakaan kirinnyt pantoja, eikä luista (belarus 825).
ukki
Minulla vaikutti selvästi eniten, kun laitoin sen erimallisen pannan, jossa on sellainen erilainen harmaa pinnoite, jossa jotain metallilankaa tms. seassa. Huonosti selitetty .
onko suonsyrjän koneessa pito ja jarru panta yhtä leveet?
uuden mallinen ulosotto on niin että pitopanta on paljon leveempi kun jarrupanta.
koneistaja mies tekee vanhastakin ulosotosta uuden mallisen ostamalla pito rummun ja uuden malliset pannat, ja ehkä jotain muuta ja kaventaa jarrurummun jotta leveempi pitorumpu passaa paikoilleen.
tolla uudemman mallin ulosotolla kestää voimaa ottaa ulos vaikka kuinka. toki vaihtesto öljyllä on merkitystä kuinka pannat pitää.
Belarus 952(.2) vm 2006
Belarus progress 825 vm 1985
Belarus 820 vm 1983
Belarus 521 vm 1978 projekti
Belarus 806 HX turbo
DT 75 vm 1987