Mistä tiivisteet?? Siinä on kumitiiviste ja sisällä näkyy olevan joku muovirikka. Onko sekin tiiviste? Vai vuotaako siinä muukin
kuin vain tiiviste?
Valvoja: pelarusmaisteri
Kyllä se kohta vuotaa jostain. Itsellä kun korjasi yhden vuodon, niin tuli 2 tilalle. Päätin sitten luovuttaa ettei ne lisäänny eksponentiaalisesti.marppi kirjoitti:Ei vuoda kerrassaan mistään! Ihanne tilanne.
Äläs nyt. En minäkään raktoreista mitään tienny, enkä paljoa vieläkään, mutta kuntoon on viat tullu. Belastukset on niin yksinkertasta tekniikkaa että hätiköimättä tutkimalla onnistuu kuhan on innostusta asiaan!viniinim kirjoitti:Seuraavaksi pitäisi varmaankin uusia jarruja, mutta saattaa mennä kykyjeni ohi
Siis onko nuo varaosat oikeasti nuin huonolaatuisia? Vai onko ne varaosia ollenkaan, jotan materiaalia mistä tehdä valmiit itse?suonsyrjä kirjoitti:niitä lisäkäyttö ventiileitä ei ole kuin 2 tai kolme karaista, kumpaankin käy sama korjaus sarjan nappulat.. mutta se ero tulee niissä korjaus sarjoissa, periaattessa ei ero, mutta käytänössä kyllä. toisissa joutuu enempi ja toisissa vähempi jälki koneistamaan itse. sitten on suoraan käypäsiä
Katohan, onhan se nuhvimestarihi vielä hengissä ja heti vittuilemassa, kun tänne kirjottaa...nooh vitsi vitsinuffieldmaster kirjoitti:Siis onko nuo varaosat oikeasti nuin huonolaatuisia? Vai onko ne varaosia ollenkaan, jotan materiaalia mistä tehdä valmiit itse?suonsyrjä kirjoitti:niitä lisäkäyttö ventiileitä ei ole kuin 2 tai kolme karaista, kumpaankin käy sama korjaus sarjan nappulat.. mutta se ero tulee niissä korjaus sarjoissa, periaattessa ei ero, mutta käytänössä kyllä. toisissa joutuu enempi ja toisissa vähempi jälki koneistamaan itse. sitten on suoraan käypäsiäVaraosina kuitenkin myydään, mutta eivät käy ilman koneistusta?
Nämäkin seikat täyttä totta. Kiinan varaosakauppiaat ottivat kerhoonkin yhteyttä aikonaan, sieltä kun ois otettu kontillinen esim. etukartaaneja, niin ei ois jääny kappaleelle paljo hintaa...suonsyrjä kirjoitti: neukku menttaliteetti " ei se niin justiinsa" eli saatetaan nakata pakettiin mitä hyllyssä sattuu olemaan...
mutta kiinan pojat innostuneet kyllä venakko vermeistä, ural mopetinkin osaa taitaa suaha suht hyvin..