kimmoa kirjoitti:Kirjoitin tästä joskus aiemminkin mutta mun mielestä Belarukseen ja sen omistamiseen kuuluu oleellisesti henki, jossa kaikkea ei ratkaista rahalla. Eikä myöskään oteta niitä kalleimpia majoituksia vaan esim. ollaan valmiita vähän kulkemaan metrolla tms. Toisin sanoen, ollaan valmiita näkemään vähän vaivaa kustannuksiltaan optimaalisen ratkaisun saavuttamiseksi.
Jos LTZ on konkurssin partaalla niin ei kai sinne sitten toinna mennä. Mistä tieto muuten on peräisin?
Tieto on peräisin agri kymiltä.
Viime reissussakin oli kyllä ihan tarpeeksi vaivaa, kun oli järjestävänä osapuolena. Joillakin ihmisillä vaan on suunnaton tarve valittaa kaikesta ja niin edespäin. Jokaisella on tietysti omat näkemyksensä asiasta, mutta paikalla kaksi kertaa käyneenä voin sanoa, että kannatti maksaa ekstraa. Raha ei aina todellakaan ratkaise, tälläkertaa ihan maalaisjärki.
"Joillakin ihmisillä vaan on suunnaton tarve valittaa kaikesta ja niin edespäin."
Missä olet nähnyt/kuullut minun valittavan?
Kaipa tässä on asenne-ero mitä matkailuun tulee. Toiset hakevat helppoa elämää, minä en. Itse haluan matkalta uusia haasteita ja kokemuksia. Majoituskin voi olla semmoinen. En minäkään toki mihinkään torakkakämppään halua, mutta jotenkin 4-5 tähteä kuulostaa yliampuvalta. Ilmeisesti se ei sitten sitä ollut.