Ja konehallin puolella on mahdollista nähdä alekirjoittanut ja hänen tämän talven projekti tervetuloa juttuamaan Merkin varmaan kaikki arvaa
Tosin on mahdollista että laittavat konehallin ovet säppiin mutta epäilen suuresti tätä.
Valvoja: pelarusmaisteri
Jää menemättä minulta.Timukka kirjoitti:Linkki toimii.
Kiinnostaisi kyllä pistäytyä tuolla, saa nähdä ehdinkö.
Olishan toki edes kytkin ja jarrupolkimet voinu samalle linjalle laittaa. Hankalan takana se kytkinpoljin pitkäjalkaiselle. Tämä havainto on toki kyllä kyömykeulan istuimeilta.nokka kone kirjoitti:Juu päivät saatu päätökseen ja paljon oli kiinnostusta ihan vauvasta vaariin. Olihan siinä vieressä sampoa ja foorttia mutta belarukseen ne perheen pienimmätkin olisivat halunneet kiivetä kanssa mutta sitä ei voinut valitettavasti sallia koska oli sähköt ja sisusta vielä levällään.
Ja oli mukavia juttu tuokioitakin. Kävihän siinä yksi isäntäkin mieli piteensä antamassa ja se meni suunnilleen näin
Isäntä, näissä venäjän koneissa ei kyllä ole yhtään ajateltu ergonomiaa kun tuo vaihdekeppikin on tuossa keskellä.
Minä, No mihinkäs sinä sen kepin laittaisit.
Isäntä, Tähän oikealle.
Minä, Mutta kun tämä siron ohjaamo on sen verran kapea ettei taida mahtua olemaan kunnolla jos kaksi jalkaa omistaa kun oikea jarru on jo lähellä sitä seinää.
Isäntä, Niin no joo.
'Minä, hei hei![]()
.
Timukka kirjoitti:Tulikos kuvia näpsittyä..?