oon vähä pihalla kaikista belarusmalleista mutta mitä malleja tuotu maahan ns alkuperäisinä turboina? 826 mallin ainaki turbotti maahantuoja..tanskalaisella pakosarjalla mitkä kuulemma kiven alla tänäpäivänä...kysymys kuuluukin saako rajantakaa turbon pakosarjaa/turboa mikä passais 826 belarukseen
hyvä..onko pakosarja minkä mallinen..tuleeko turbo mottorinpäälle keskelle pakosarjaa? yhen kuvan oon nähny turbo belaruksesta missä turbo oli ilmanputsarin paikalla pakosarjan päässä kiinni
osaako kukaan sanoa mitä tuommonen pakosarja/turbo sarja maksaa rajantakana? pako ja ilma putket ois helppo tuunata paikalleen ku ois turb romppeet valmiina...orggis turbolla vois jäädä ongelmat vähemmäksi
belarus agros kirjoitti:hyvä..onko pakosarja minkä mallinen..tuleeko turbo mottorinpäälle keskelle pakosarjaa? yhen kuvan oon nähny turbo belaruksesta missä turbo oli ilmanputsarin paikalla pakosarjan päässä kiinni
Tuo turbo mikä tulee pakosarjan päähän putsarin paikalle niin on juuri se ko. tanskalainen pakosarja. Olikohan joku Daugberg vai mikä se nyt oli. Ainakin meidän belaruksessa on sellainen, ja turbona on joku garretti, tarkemmin en tiedä mikä on malliltaan. Traktorin mukana oli aikoinaan tullut paperilappunen jossa luki että turbona olis Rajay. Kenties vaihdettu jälkeenpäin Garrettiin entisen omistajan aikana? Ainakin hyvin viheltelöö tuo Garretti
kävin etelässä katsomassa 826-88-turboa. myyjän mukaan alkuperäinen eli agroman asentama..turbo oli pakosarjan päällä ja pakoputki meni konepellistä läpi.ilmanputsari oli täysin alkuperäinen...onko agroman asentamat turbot ollu pakosarjan päällä vai ilmanputsarin paikalla?
vois joku puolalainenkin käydä.joskus kateltiin yhtä urkin turboo että vois olla sama pulttijako.tais vain olla tosiaan sillai ulospäin törröttäen sitten se mutka